I'm leaving you again - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu I'm leaving you again - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

I'm leaving you again

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

25 Januari 2012 | Nederland, Utrecht

25-01-2012 Utrecht

Het is weer zover, na 1,5 jaar sparen en weinig op vakantie gaan. Ga ik deze zomer voor iets meer dan een maand naar Canada en New York.

Wat ga ik daar precies doen. Om te beginnen vertrek ik op 12 juli vanaf Amsterdam naar Reykjavik, om daar over te stappen op een vliegtuig naar Seattle.

Ik kom dan drie kwartier later aan in Seattle (ik reis tegen de tijd in) en daar verblijf ik dan drie nachten, want op zondag vertrek ik met Trek America Adventure Tours de wereld van Canada in. Na 25 dagen met een minivan door Canada gecrosst te hebben, eindig ik een New York City. Daar verblijf ik dan nog 5 dagen en dan ben ik weer thuis op 13 augustus.

Onderweg staat mij een heus avontuur te wachten, want behalve dat ik ga genieten van de natuur van Canada, ga ik er ook 23 nachten lang in slapen. Alleen bij het idee al dat ik straks mijn eigen kampvuurtje moet maken, krijg ik het al warm.

Desalniettemin ga ik jullie natuurlijk weer zoveel mogelijk op de hoogte houden, van mijn avontuur en de voorbereidingen!

XxX
Kirsten

  • 25 Januari 2012 - 10:29

    Manuela:

    kan ik nog mee?

  • 25 Januari 2012 - 10:31

    Kirsten Bos:

    Natuurlijk kan je mee Maan. Het kost alleen wel heel veel centjes! Dus ik weet niet of je dat er voor over hebt!

  • 25 Januari 2012 - 12:35

    Thea:

    Ja ga lekker samen naar New York, dat geeft mij ook een beter gevoel. haha.........Alvast heel erg veel plezier.

  • 25 Januari 2012 - 12:57

    Herma Bos :

    wat ben je weer ondernemend. super je zal wel weer veel mee maken. hoe vinden je ouders het?

  • 25 Januari 2012 - 13:00

    Kirsten Bos:

    He Herma,

    Volgens mij vinden zowel mijn moeder als mijn vader het niets dat ik vijf dagen alleen rond loop in New York. Maar voor de rest vinden ze het wel leuk hoor!

    Groetjes,

    Kirsten

  • 01 Februari 2012 - 04:15

    Oma:

    In New York ben je nooit alleen, het barst er van de mensen, fijn dat je er weerop uit kan, geniet er van.
    Veel plezier en maak veel foto's.
    Opa geniet ook mee en zegt:verlies deze keer niets.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 55314

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: