Here I am baby! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Here I am baby! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Here I am baby!

12 Juli 2012 | Verenigde Staten, Seattle

12-06-2012, Seattle:

Tadaaaaa!!!! Ik ben er. Na heel veel vliegen, nog meer wachten en uren wakker blijven ben ik in Seattle waar het pas tien minuten na half negen 's avonds is.

Ik moet toegeven dat ik twaalf juli 2012 echt TE lang vind duren. De dag begon zo'n 22 uur geleden. Toen was het al zeven uur 's ochtends en nu ben ik amper 13 uur later, doodop, maar wel heerlijk gedoucht. Oma, als er nu heel veel spellingsfouten in staan, het komt echt door de vermoeidheid. Toch kon ik het niet laten om jullie allemaal mee te delen dat ik veilig, heel en doodop aangekomen ben in het juiste hostel in Seattle. Ik kijk uit op de Space Needle en hoor elke auto van de stad langs mijn raam rijden. Op en top vakantie dus!

Wat sowieso wel raar is aan mijn reis tot nu toe, dat Seattle er van boven (vanuit het vliegtuig dus) er echt uitziet als een vakantiepark. Veel bomen en huizen die eruit zien als stacaravans. Ik begreep er dan ook helemaal niets van. Op google maps zag alles er toch echt anders uit. Maar zodra je door Beacon Hill bent gereden, dan zie je opeens het Seattle van de plaatjes.

Overigens zit er wel een foutje in Google maps. Ik had met streetview mijn weg bekeken en die leek uiterst vlak en het was MAAR 600 meter lopen. Ik denk dat ze met een rechte lijn daarin wel gelijk hadden. Allen waren ze even vergeten dat ik eerst 400 meter de heuvel op moet, om vervolgens weer 500 te dalen. Het was wel goed voor de benen.

Nu ga ik toch echt een beetje rust nemen - ik kreeg al een mail van mijn collega over de krant van vrijdag de 13, beetje apart.

Trusten! Of goedemorgen het ligt er maar net aan wanneer je het leest, in welke tijdzone je zit en hoe je je dag indeelt!