Don't Dream, Its Over - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Don't Dream, Its Over - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Don't Dream, Its Over

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 April 2017 | Australië, Guildford

Hallo vakantie! Ik heb je nog nooit zo erg verwelkomd. Na drie wekenlang deadline, na deadline gehaald te hebben is het nu tijd om even bij te komen, dingen na te lezen en vooruit te werken. Echt vakantie kunnen we het dus niet noemen.

Alhoewel, met meerdere duiken op het programma, een eendaagse trip naar het zuiden, mag ik ook weer niet echt klagen. Soms vraag ik me wel eens af hoe mijn leven eruit zou zien als ik Nederland niet verlaten had. Waarschijnlijk zou ik nu nog steeds elke dag de telefoon opnemen bij a.s.r. en survival runs lopen. Met wat geluk zou ik af en toe vrij nemen om een reisje te maken, maar echt ver weg zou ik waarschijnlijk niet kunnen gaan door de beperkte vakantiedagen.

Iets waar ik als docent natuurlijk geen last van heb, want met 14 weken vakantie per jaar, heb ik genoeg tijd om ook wat van de rest van de wereld te zien. Of gewoon mijn ouders te bezoeken natuurlijk. En daarna als nog een reisje naar een ander werelddeel boeken. Hmm... deze vooruitzichten klinken wel een beetje als een te goede droom. De werkelijkheid zou wel wat minder romantisch zijn en waarschijnlijk tijdens mijn stage uiteenspatten.

Tot die tijd laat ik deze droom maar mijn motivatie zijn in moeilijke, stressvolle tijden.

Happy Holidays!

XxX