Don't Dream, Its Over - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Don't Dream, Its Over - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Don't Dream, Its Over

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 April 2017 | Australië, Guildford

Hallo vakantie! Ik heb je nog nooit zo erg verwelkomd. Na drie wekenlang deadline, na deadline gehaald te hebben is het nu tijd om even bij te komen, dingen na te lezen en vooruit te werken. Echt vakantie kunnen we het dus niet noemen.

Alhoewel, met meerdere duiken op het programma, een eendaagse trip naar het zuiden, mag ik ook weer niet echt klagen. Soms vraag ik me wel eens af hoe mijn leven eruit zou zien als ik Nederland niet verlaten had. Waarschijnlijk zou ik nu nog steeds elke dag de telefoon opnemen bij a.s.r. en survival runs lopen. Met wat geluk zou ik af en toe vrij nemen om een reisje te maken, maar echt ver weg zou ik waarschijnlijk niet kunnen gaan door de beperkte vakantiedagen.

Iets waar ik als docent natuurlijk geen last van heb, want met 14 weken vakantie per jaar, heb ik genoeg tijd om ook wat van de rest van de wereld te zien. Of gewoon mijn ouders te bezoeken natuurlijk. En daarna als nog een reisje naar een ander werelddeel boeken. Hmm... deze vooruitzichten klinken wel een beetje als een te goede droom. De werkelijkheid zou wel wat minder romantisch zijn en waarschijnlijk tijdens mijn stage uiteenspatten.

Tot die tijd laat ik deze droom maar mijn motivatie zijn in moeilijke, stressvolle tijden.

Happy Holidays!

XxX

  • 10 April 2017 - 14:22

    Miranda :

    Geniet van je vakantie!

  • 10 April 2017 - 20:53

    Thea:

    Fijne vakantie! Geniet ervan.....en tot snel XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Guildford

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 55279

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: