It's a Hard Knock Life - Reisverslag uit Newman, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu It's a Hard Knock Life - Reisverslag uit Newman, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

It's a Hard Knock Life

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Maart 2018 | Australië, Newman

Wie dacht dat ik het vorige maand al zwaar had, zal ik maar niet vertellen wat er sindsdien allemaal nog bovenop gekomen is. Nu de wittebroodsweken voorbij zijn, moet ik echt aanpoten om alles op tijd af te krijgen. Ik heb het ook niet echt makkelijk gehad met extra trainingen, maar ik merk ook wel dat de dagen steeds langer worden en ik steeds minder tijd heb om voor mezelf te zorgen en te slapen vooral.

Desalniettemin probeer ik af en toe nog wel een momentje voor mezelf te vinden. Zo ga ik elke woensdag braaf naar dansles en doe ik al twee weken mee met de wekelijkse quiz night op donderdag. We zijn op dit moment regerend kampioen en hebben al $200,- aan vouchers bij elkaar gesprokkeld. Ik weet niet of dat veel zegt over mijn groepje of de rest van de deelnemers.

Maar daar blijft het op dit moment wel bij. Mijn doel voor deze week is dan ook om iets meer voor mezelf te zorgen en iets minder voor anderen. Al is dat natuurlijk lastig omdat mijn baan nu eenmaal betekend dat ik volledig in het teken van anderen moet staan. Misschien is opzoek gaan naar de juiste balans voorlopig nog wel een uitdaging.

XxX

  • 18 Maart 2018 - 19:57

    Miranda:

    Altijd goed voor jezelf zorgen! X Miranda

    (Ik krijg je mail nu 2x binnen...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Newman

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 55175

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: