Living in a World to Change - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Living in a World to Change - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Living in a World to Change

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Maart 2017 | Australië, Guildford

De eerste maand op de universiteit is bijna voorbij en dus is het tijd voor de eerste deadlines. De eerste weken kon ik vrijwel doorheen vliegen, maar nu begint het echte werk. Bij het eind van volgende week moet ik 5 reflecties, 5 lessenplannen inleveren en een presentatie voeren. Mijn hoofd blokkeert af en toe door alle informatie, creatieve worksheets en lesactiviteiten die in mijn hoofd rondzweven.

Ter ontspanning kijk en lees ik dan Harry Potter en de Steen der Wijze. Dit is natuurlijk niet geheel zonder reden, want op 7 april moet ik nog 3 lessenplannen schrijven voor Engelse literatuur en om het mezelf een beetje makkelijk te maken heb ik gekozen voor een boek dat ik ken. Scheelt toch weer een beetje?

Verder ben ik eigenlijk vooral aan het werk geweest, heb ik veel gefietst en probeer ik nog een beetje te rennen, maar het schiet er in deze week een beetje in door alle drukte. Daarnaast probeer ik mijn sociale leven op orde te houden. Zo host ik morgen een diner party en ben ik afgelopen maanden wat gaan lunchen met een vriend.

Al met al kan ik niet wachten tot het vakantie is (nog maar 2 weken) en ik even heb om even op adem te halen.

XxX

• 24 Maart 2017 - 08:54

Thea:

Klinkt erg druk allemaal, wel interessant. Hoop dat de eerste maanden goed gaan en dat je aan het eind van dit jaar voor alles geslaagd bent. Veel succes en ook veel plezier.

Spreek je snel! XXX