The Rhythym of the Night - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu The Rhythym of the Night - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

The Rhythym of the Night

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

01 Mei 2016 | Australië, Perth

Het is wel een enorme omslag. Van het levenloos op de bank zit al zoekende naar werk, naar het wonen in een huis wat niet van jou is terwijl je de was van een (nog steeds wel) vreemd gezin staat op te vouwen.

Ik merk dat ik nog wel een beetje van slag ben en dat het waarschijnlijk wel even gaat duren voor ik mijn ritme in dit gezin heb gevonden, maar we mogen verder niet klagen.

Na donderdag begon de vrijdagochtend nog al hectisch. Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten, maar eigenlijk is alles wat ik gedaan heb een worteltje snijden, mijn eigen ontbijt maken en eten en de was in de wasmachine gepropt. Om dit een uur later op te hangen aan de waslijn en aan het eind van de dag op te vouwen. Ik stond op een gegeven moment echt te wachten tot de jongens naar school gingen en wist mezelf niet echt een houding te geven, maar ik gok dat ook dat wel vanzelf komt. Soms heb je gewoon een beetje tijd nodig.

Verder ben ik vrijdag gaan hardlopen want over 3 weken ga ik de HBF run lopen (12 km lang) en dus moet er wel even getraind worden. Vanochtend ben ik gaan duiken en ik ben verder nog op zoek naar activiteiten waarmee ik de uren die ik alleen thuis ben tijdens de dag kan vullen. Nu vul ik ze vooral met breien, dus wie weet hebben jullie straks allemaal een echte kerstsok voor tijdens de feestdagen ;-).

XxX

  • 01 Mei 2016 - 16:54

    Thea:

    Altijd leuk een kerstsok! Vooral als die gevuld is. Al vraag ik me af of je dit op tijd naar huis kunt sturen met DHL/UPS of zo?

    Succes met de kinderen en je niet zulke drukke dagen!

    Kus XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 55296

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: