Nu het wachten echt begonnen is - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Nu het wachten echt begonnen is - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Nu het wachten echt begonnen is

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

12 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Vleuten, 12-07-2011

Nog 24 dagen voor ik op vakantie ga. Ik had nooit gedacht dat ik na de lange reis van vorig jaar opnieuw zou aftellen voor een surfkamp van 7 dagen. Want zeven dagen is vergeleken met de zes weken van vorig jaar niets.

Vergeleken met vorig jaar was mijn vakantie een stuk spannender. Vandaag een jaar geleden was ik nu aan het opdrogen na een lange tocht door de grotten van Waitomo. Het spannendste van vandaag was hopen dat de garage van de Dirk van den Broek niet zou instorten, want dan moest ook de snackbar dicht. Je zou wel kunnen zeggen dat ik me iets minder vermaak dan vorig jaar rond deze tijd.

Vandaar dat ik ontzettend uitkijk naar mijn vakantie over 24 dagen. Ik weet nog niet hoe ik de dagen in de zee ga overleven zonder brandblaren op mijn schouders te krijgen, maar ik weet nu al dat ik me meer ga vermaken dan de komende drie weken waarin ik nog gewoon moet werken. Elke dag vroeg op om te genieten van een smakeloos ontbijt, vervolgens je eigen bordje afwassen, je wurmen in een veel te strakke wetsuit om vervolgens het water in te gaan en uren te peddelen om heel misschien aan het einde van een zware week op je surfboard te kunnen staan.

Ik heb er zin in!

XxX