Het Is Over, Maar Nog Niet Voorbij - Reisverslag uit Capel, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Het Is Over, Maar Nog Niet Voorbij - Reisverslag uit Capel, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Het Is Over, Maar Nog Niet Voorbij

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Januari 2017 | Australië, Capel

Wie dacht dat ik de afgelopen twee weken lekker uitgezakt het nieuwe jaar ingleed, heeft het goed mis. De afgelopen twee weken waren zo druk dat ik me niet eens meer kan herinneren wanneer 2016, 2017 werd.

De afgelopen twee weken in het kort. Vertrekken naar Wickepin, twee weken werken op de schapenboerderij. In het eerste weekend terug naar Capel om op zaterdag een Engels toets te maken, direct daarna weer terug naar Wickepin om verder te werken.

In de tussentijd werd mijn net naar Australië gebrachte laptop een ongeleid projectiel. De batterij was gezwollen waardoor hij tijdens gebruik elk moment kon ontploffen. Het nadeel was dat dit in Wickepin gebeurde waardoor ik hem twee weken lang niet heb kunnen gebruiken. Gelukkig ben ik weer in de bewoonde wereld en dus hebben ze voor $75,- het probleem verwijderd. De jongen opende mijn laptop achter in de winkel en het enige wat ik hoorde was: "holy shit!" Gelukkig was het alleen de batterij en is er voor de rest geen schade anders zouden de kosten alleen maar hoger oplopen.

Nadeel is wel dat ik nu een laptop zonder batterij heb, waardoor ik hem niet meer onderweg kan gebruiken of in de collegezaal. Dus zal ik maar wat pennen kopen om aantekeningen te kunnen maken. Ik ben verder blij dat alles nog gewoon werkt en dat er dan nu altijd een snoertje aan moet vast zitten is een kleinigheidje.

Ik hoop dat jullie een ietswat minder hectische start van het jaar hebben en anders, we komen vanzelf wel weer in rustig vaarwater. Ik ga nu in ieder geval genieten van mijn vrije dagen tot ik verhuis naar Perth en opzoek moet naar een baantje.

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Capel

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 55215

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: