Our House In The Middle Of The Street - Reisverslag uit Subiaco, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Our House In The Middle Of The Street - Reisverslag uit Subiaco, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Our House In The Middle Of The Street

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

21 Januari 2017 | Australië, Subiaco

Een late avond, een vroege ochtend en een lange rit, maar dan heb je ook wel iets. Rond 10 uur vandaag kwam ik aan in mijn nieuwe huis. Ik heb een eigen kamer en deel een badkamer (inclusief bad!!!) met twee andere en dan de keuken met nog een derde persoon. Allemaal best prima dus.

In mijn kamer heb ik echt een mega grote kast, waarvan ik ongeveer een vierde gebruik, omdat ik verder niet zoveel kleding heb. Misschien moet ik kijken of ik de kast vol kan krijgen voordat ik weer ga verhuizen, want ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar mijn bagage is van een backpack en een koffertje gegroeid naar een driekwart gevulde achterbak.

De komende weken moet er vooral veel geregeld worden, naast dat ik een nieuw visum moet aanvragen, ga ik mijn auto verkopen, een fiets aanschaffen, mijn studiekosten betalen en dan nog een baan vinden en allemaal andere administratieve rompslomp verwerken. Kortom: druk, druk, druk.

Gelukkig wordt dat ook nog gewoon afgewisseld met gezelligheid. Zo begin ik de week met opzoeken van vrienden, is het donderdag Australian Day - wat ik met mijn nieuwe huisgenoten ergens ga vieren - en wordt er vast wel weer in the Perthse wateren gedoken.

Na een weekje stil gezeten te hebben, ben ik er ook wel weer klaar voor.

XxX

  • 21 Januari 2017 - 19:51

    Thea:

    Lekker hoor ... een bad!!! Kan je na al je werk even lekker in gaan weken en ontspannen! Geniet ervan en succes met alles regelen.

    Spreken elkaar weer snel (via Skype) en dan kan je me gelijk je nieuwe onderkomen weer laten zien......met al je foto's en Skype beelden zijn we aardig op de hoogte hoe je leven er aan de andere kant van de wereld eruit ziet!

    Tot snel XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Subiaco

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 55307

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: