Kleine Wasjes, Grote Wasjes... - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Kleine Wasjes, Grote Wasjes... - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Kleine Wasjes, Grote Wasjes...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

16 Juli 2016 | Australië, Perth

Mijn vrije dagen kwamen abrupt tot zijn einde. Van oases naar rust, tot opeens 6 uur per dag bezig zijn met de was. Daarnaast kwam een van de kinderen ook thuis met een heerlijke verkoudheid, waardoor ik nu weer opnieuw al snotterend gekluisd aan mijn bed zit. Ik had toch echt gehoopt dat mijn weerstand inmiddels wel wat beter zou zijn, maar dat is nog niet echt het geval.

In de dagen voor de kinderen thuis kwamen ben ik nog wel gaan duiken. Dit keer met een andere duikschool, omdat de mijne door renovaties gesloten is. Toen ik daar aan kwam snapte ik niet echt wat de bedoeling was. Daar waar Dolphin Dive altijd op zoek gaat naar duikplekken met zichtbaarheid, had deze duikschool het opgegeven door het slechte weer van de voorgaande dagen en zich teruggetrokken naar het zwembad.

Met een beetje zuurgezicht volgde ik de instructies naar het zwembad. Ik had immers al betaald voor de huur van de spullen, dus het zou ook zonde zijn als ik niet zou gaan. Eenmaal aangekomen bij het zwembad werd het allemaal wat beter. In plaats van een clubduik, hadden ze een droogpak duik sessie georganiseerd. Droogpakken worden vaak in koude gebieden gedragen omdat je er gewoon droog in blijft en dus veel laagjes kleding onder je pak kan dragen. Probleem is wel dat als hij niet helemaal op jouw lichaam is afgesteld je alsnog volloopt met water en dus moest ik mijn duik vroegtijdig afbreken, voor ik op de bodem van het zwembad met een nat pak zou blijven zitten.

Na twee duiken waarin ik de bodem van het zwembad uiterst zorgvuldig had bestudeerd, was het tijd om mijn spullen weer in te leveren en op weg te gaan naar huis.

Vanaf dinsdag is de vakantie voor de kinderen ook weer voorbij en wordt het weer tijd om het 'normale' leventje op te pakken.

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 55218

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: