I'll Be There For You! - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu I'll Be There For You! - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

I'll Be There For You!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

08 Juli 2016 | Australië, Perth

Vakantie!! Wat was ik er aan toe, maar zoals met veel in het leven gaat het niet altijd zoals je gepland had. Zo ben ik de afgelopen dagen niet wezen kamperen in mijn auto, maar heb ik me vooral ingegraven in mijn eigen bed. De campingtrip waar ik weken naar uit keek ging niet door en dus zat ik ontzettend in een dip.

Om mezelf toch een beetje uit de dip te trekken ben ik gisteren naar Yanchep nationaal park gegaan. Dit park ligt zo'n 50km ten noorden van Perth en bestaat uit eucalyptus bomen en vele grotten. Mijn doel was dan ook een grot te bezoeken en een stukje te wandelen. Eenmaal aangekomen in de grot (wat ik als eerste deed) stond ik klaar met mijn camera om een mooie foto te maken. Wat bleek, batterij was leeg. Waarschijnlijk heb ik mijn camera sinds mijn trip naar Rottnest aan laten staan. Tot zover het gebruik van mijn spiegelreflex. En dus werd ik zo'n iPhone-toerist (waar ik mezelf altijd ontzettend aan erger).

Na de grotrondleiding - die moet ik toegeven niet heel erg spectaculair was - besloot ik een wandeling in te zetten. Voor de 12.5 km die ik had uitgekozen staat normaal een tijd van 5 uur, maar binnen 3 uur had ik de Ghost House Trail al helemaal voltooid. Onderweg liep ik langs een groep kangoeroes en zag ook nog een konijntje het pad overschieten. Voor ik weer naar huis ging bracht ik nog even een bezoek aan de koala's, die overdag prachtig stil blijven zitten voor de foto.

De dag sloot ik af met een heerlijke Friends marathon en een warm bed. Voordeel is wel dat het hele gezin nu in Sydney zit en ik deze ware villa voor mezelf heb. Zeg maar dag tegen kinderen die me vroeg wakker maken, en hallo tegen lang badderen en uitslapen! Zo heb ik toch nog een beetje vakantie.

XxX

• 08 Juli 2016 - 08:49

Thea:

Dus toch nog een beetje voordeel kunnen vinden? Als alternatief van een kampeervakantie.....have fun. En geniet van de rust in huis!
    Je snapt nu wel waarom jullie wel eens uit logeren mochten... :)

Liefs Mama xxx