Ready to Go! - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Ready to Go! - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Ready to Go!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

17 Februari 2016 | Nederland, Vleuten

Over pakweg 23 uur zal ik met licht knikkende knieën over de startbaan van Schiphol rijden. Op weg naar mijn eerste tussenstop Qatar. Voor wie denkt, Qatar..? Daar heb ik je niet over gehoord. Ik verblijf welgeteld drie uur lang op het schiereiland voor ik weer verder vlieg naar Singapore.

Ik dacht twee keer 7,5 uur dat is prima te doen. Helaas, wilde Nederland nog in stijl afscheid nemen, waardoor ik de griepepidemie nog net mee pak. Twee keer 7,5 uur in Qatar Airlines Airco en nog 3 uur wachten in Doha Airport, klinkt nu als een 18 uur durende hel. Maar oké, ik krijg er ook wel wat voor terug.

5 dagen rond slenteren in Singapore en een jaar "working" holiday in Australië. Daarvoor zou iedereen 18 uur hel met 38 graden koorts, een verstopte neus en veel hoesten wel door willen staan.

Los van mijn griepje heb ik er natuurlijk ontzettend veel zin in. Nu het kwik de hele week al niet veel hoger komt dan 5 graden is het enige waar ik al naar uit kijk de 33 graden die het de gehele tijd in Singapore zal zijn. En dan tel ik daar de natuurparken, tempels en dierentuin nog niet eens bij op.

Kortom, mijn zwetende handen jeuken, mijn buik kriebelt en mijn glimlach staat op mijn gezicht gegrift. Jullie gaan van mij horen, niet meer vanuit Nederland, wellicht uit de zandbak van Qatar, maar sowieso vanuit Singapore!

XxX

• 17 Februari 2016 - 15:43

Miranda :

Kirsten, heeeeel veeeeel plezier, beterschap en zorg goed voor jezelf! Ik blijf je volgen!! C miranda

• 17 Februari 2016 - 16:21

Mariska :

Kirsten, namens ons heel heel heel veel plezier.
    Tot volgend jaar???
    We horen van je xxx

• 19 Februari 2016 - 10:53

Thea:

De afscheidsfoto is ook leuk! Ik zet het wel op FB, kan je het ook zien.

Liefs, mama