Viva Hollandia - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Viva Hollandia - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Viva Hollandia

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Oktober 2017 | Australië, Guildford

We zijn er weer! In de afgelopen 48 uur heb ik al een sportevenement gelopen, ben ik zeiknat geregend en heb ik al 3 familiebezoeken erop zitten. Met nog 4,5 dag te gaan, heb ik absoluut geen tijd om te treuzelen. Het grappige aan terug zijn, is dat het dan altijd lijkt alsof er niets veranderd is. De meeste mensen wonen nog in hetzelfde huis, de straten zijn nog wel hetzelfde en zelfs de straat staat nog steeds vol geparkeerd. De kleine dingetjes die wel veranderd zijn (zoals de rij bomen die gemeente verwijderd heeft, of dat fietspad dat opeens anders ligt) neem je maar voor lief - de bomen had ik trouwens niet echt door.

Het weer daarentegen is wel een klap in het gezicht. Waar ik vrijdag nog in de 32 graden rond liep, is de 12 graden en regen van gisteren wel een beetje een tegenvaller. Gelukkig, is er veel eten en gezelligheid om dat allemaal weer weg te drukken.

Ik ben benieuwd wat de rest van de week voor mij in petto heeft. Hopelijk iets meer slaap, want dat kan ik wel gebruiken voor ik mezelf zaterdag weer voor 20 uur op het vliegtuig zet.

XxX