Viva Hollandia - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Viva Hollandia - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Viva Hollandia

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Oktober 2017 | Australië, Guildford

We zijn er weer! In de afgelopen 48 uur heb ik al een sportevenement gelopen, ben ik zeiknat geregend en heb ik al 3 familiebezoeken erop zitten. Met nog 4,5 dag te gaan, heb ik absoluut geen tijd om te treuzelen. Het grappige aan terug zijn, is dat het dan altijd lijkt alsof er niets veranderd is. De meeste mensen wonen nog in hetzelfde huis, de straten zijn nog wel hetzelfde en zelfs de straat staat nog steeds vol geparkeerd. De kleine dingetjes die wel veranderd zijn (zoals de rij bomen die gemeente verwijderd heeft, of dat fietspad dat opeens anders ligt) neem je maar voor lief - de bomen had ik trouwens niet echt door.

Het weer daarentegen is wel een klap in het gezicht. Waar ik vrijdag nog in de 32 graden rond liep, is de 12 graden en regen van gisteren wel een beetje een tegenvaller. Gelukkig, is er veel eten en gezelligheid om dat allemaal weer weg te drukken.

Ik ben benieuwd wat de rest van de week voor mij in petto heeft. Hopelijk iets meer slaap, want dat kan ik wel gebruiken voor ik mezelf zaterdag weer voor 20 uur op het vliegtuig zet.

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Guildford

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 55213

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: