No More Counting Dollars, We'll be Counting Stars - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu No More Counting Dollars, We'll be Counting Stars - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

No More Counting Dollars, We'll be Counting Stars

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Maart 2016 | Australië, Perth

Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en het zoeken naar werk begint zijn vruchten af te werpen. Nu ik niet meer alleen in de staat Western Australia zoek, maar ook in aanliggende staten begin ik langzaam maar zeker ook reactie terug te krijgen. Zo heb ik morgen en maandag een sollicitatiegesprek.

Beiden jobs tellen echter niet voor mijn second year visa, maar het is wel fijn om iets aan zekerheid te hebben voor ik doorreis naar een van de andere staten.

Om mezelf bezig te houden probeer elke dag minimaal 1 ding te doen. Zo ben ik maandagochtend gaan hardlopen en naar Mundy National Park gegaan (voor foto's, zie Facebook). Op dinsdagavond heb ik meegedaan in de wekelijkse Pub Quiz en gisteren ben ik gaan hardlopen in Bold Park. Iets wat me niet heel erg goed af ging, maar ik moet zeggen dat na een maand lang niet meer echt intensief sporten ik er nog redelijk goed vanaf kwam.

Voor vandaag staat er weer net zo weinig op het programma als de afgelopen dagen. We gaan zo weer een rondje solliciteren en daarna waarschijnlijk weer een stukje hiken of misschien wel gewoon een dagje rust. Ik voel die run van gisteren namelijk wel heel erg....

Van het weekend staat er in ieder geval een dagje naar Fremantle (Freo) op het programma. Dus jullie gaan weer van mij horen!

XxX

  • 03 Maart 2016 - 08:25

    Thea:

    Ik zal de foto's weer opslaan in de map die ik voor je heb aangemaakt.
    Als je dan werk hebt wat niet meetelt voor je visum, hoe zit dat dan? Mag je dan ook niet blijven? (zachtjes hooray, je komt op tijd weer terug?!)

    Nee ff serieus, succes met het vinden van een baan (wat wel meetelt) !

    En veel plezier met je weekendje weg.

    We horen van je, liefs vanuit een koud Vleuten xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 55291

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: