Southern Island - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Southern Island - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Southern Island

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Frans Jozef, 28-07-' 10

SOUTHERN ISLAND!!!

Ik weet het het is veels te lang geleden dat ik mijn blog geupload heb. Het Zuidereiland is echt super mooi. Hierdoor verblijf je vaak in de Middle of Nowhere en is internet niet te betalen of aanwezig (JA!! ook in Nieuw-Zeeland zijn er nog mensen zonder internet! =O). Dus vandaar dat het een beetje stil was.

Maar mijn reis op het zuidereiland is tot nu toe echt super. Ik heb weer veel nieuwe mensen ontmoet omdat ik van bus veranderd was en datzelfde gebeurd morgen weer, dus weer nieuwe mensen.
Ik heb eigenlijk niet echt iets voor bereid wat ik meestal wel heb dus het is een beetje een vaag verhaal aan het worden.

Anyways wat ik tot nu toe op het gedaan heb is: Dolfijnen en zeehonden spotten (de pinguins hadden we gemist), verder heb ik een verkleedpartijtje gehad (ik was als Katwoman), ben ik wezen paardrijden en heb ik ijsgeklommen.

Volgende keer breid ik het allemaal wat meer uit maar de tijd is om.

XXX

  • 28 Juli 2010 - 07:59

    Herma :

    oke als het maar goed. gaat we horen je weer geniet ervan

  • 28 Juli 2010 - 18:49

    Jacques:

    Inderdaad een beetje een lullig blogje geworden, maar de privé maiuls maken weer een hoop goed.
    Ik was ook van plan dolfijnen te gaan spotten, maar het is stervensduk in Harderwijk.
    Kan niet wachten tot de uitgebreidere versie van het blog. Have fun!

  • 28 Juli 2010 - 19:54

    Steffan:

    Hey Kirsten

    Na een beetje geklooi met mijn vakantie(gestolen koffers enzo) heb ik even de tijd genomen om je blog te lezen. Had helaas geen tijd om het in de VS te gaan lezen, maaruh... leuk om te lezen wat je allemaal doet daar. Ook je foto's zijn fantastisch(niet zo mooi als de mijne :P).

    Ik zal vanaf nu ook je blog regelmatig volgen


  • 31 Juli 2010 - 09:16

    Hannie:

    Hoi Kirsten,
    Ze kennen daar zeker ook
    geen SENSEO !!!!
    Veel plezier groetjes

  • 31 Juli 2010 - 09:45

    Harry En Thea:

    Hoi meisje,

    We hebben een internet cafe gevonden en kunnen dus je weer af en toe in de gaten houden op je blog. Fijn dat het zo´n mooi eiland is en dat je het zo naar je zin hebt. Wij hebben het hier ook gezellig. Het is erg warm, dus we liggen veel op het strand onder de sol. Stel je voor dat we bruin terugkomen (haha).

    Have fun en we kijken van de week weer.

    PS kost hier maar een euro voor een half uur internetten.

  • 02 Augustus 2010 - 13:08

    Mariska:

    Kirsten,

    Wij zijn net terug van vakantie, we hadden het er nog over dat we jou helaas 2 weken niet konden volgen, thuis gelijk maar kijken, maar gelukkig we hebben niet veel gemist, nu gaan we weer elke dag kijken en lezen wat jij allemaal doet daar. maar wat gaat de tijd toch hard zeg nog 18 dagen (het vliegt voorbij)
    Veel plezier nog

    maick en maris en kids xxx

  • 02 Augustus 2010 - 19:19

    Ome G En Tante T:

    Kirsten,

    Wij zijn niet zo snel om te reageren op jouw blog,zo heet dat toch tegenwoordig. Wij lezen de berichten ook niet wekelijks even door, maar soms denken wij eraan en het is leuk om te lezen hoe het met jouw gaat.
    Het lijkt wel Kerst en het is ook een beetje koud of heb jij daar geen last van.
    Doe voorzichtig en wij zien je over 18 dagen wel weer in Vleuten.

  • 04 Augustus 2010 - 07:32

    Patrick:

    Hé Kirsten,

    Als mijn Zus en (waarschijlijk) ook mijn ouders (ome. G en tant T)reageren dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. ;-)

    Ook ik volg al jou verhalen uit nieuw zeeland. Ik kijk zelfs elke dag ff over iets nieuws op staat !!

    Maar de laatste dagen ben je zeker te druk om iets te tikken ;-)...

    nou gr. en nog veel plezier met je grote avontuur. En we blijven je volgen

    Patrick

  • 06 Augustus 2010 - 20:56

    Mariska:

    Kirsten,
    Wat is het stil, ik lees niets meer??????

  • 06 Augustus 2010 - 23:13

    Wilma:

    Hey Lady, zo te lezen en te zien aan je foto's vermaak jij je daar uitstekend. Ik betwijfel het of je nog terug komt????

    Geniet er nog even van en we volgen je hier in het regenachtige Vleuten op de comp.

    BTW In Spanje hebben we het met je ouders ook héél leuk gehad.

    Knuffel voor jou van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn droomreis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Klaar voor een nieuw reisje

13 Augustus 2010

The last day of all!

13 Augustus 2010

A couple of sick days

08 Augustus 2010

I am back/A killer combi

07 Augustus 2010

Megaupdate deel 4
Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 55259

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: