The last day of all! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu The last day of all! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

The last day of all!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

13 Augustus 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Christchurch, 13-08-'10

THE LAST DAY OF ALL! Het is wat eerder dan verwacht maar vandaag is mijn laatste dag in Nieuw-Zeeland. Nadat ik mijn vluchten vanochtend had gewijzigd had ik een moment van hectiek. Inpakken, cadeau's kopen, het moest allemaal wat sneller dan gepland. Ik moet zeggen dat het wel mooi geweest is zo. Ik heb de afgelopen zes weken in een geweldige achtbaan gezeten. Ik heb veel dingen gedaan waar ik lang van gedroomd heb en dingen waarvan ik niet wist dat ik het kon doen. Ik heb veel mensen leren kennen, die van alle hoeken van de wereld kwamen en dingen gezien waarvan ik niet wist dat het bestond.
Maar boven alles heb ik genoten!
Ik wil iedereen bedanken voor het trouwe volgen van mijn blog. Mocht er weer een reis komen dan houd ik er zeker weer een bij. En natuurlijk bedankt voor alle reacties, die zorgde ervoor dat ik me niet zo ver van huis voelde als ik werkelijk was.

Tot in Nederland!!

XXX

• 13 Augustus 2010 - 14:45

Wilma:

Een hele fijne terugreis en ik ben héél erg benieuwd naar je verhalen.

Kus,Wilma

• 14 Augustus 2010 - 12:17

Mariska:

je zal nu wel in het vliegtuig zitten.
    maar ik wil jou bedanken voor alle mooie verhalen en gave foto's

Welkom thuis iedergeval.

Maick,Maris en de kids