I AM HUMAN!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu I AM HUMAN!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

I AM HUMAN!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

09 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Auckland, 09-07-2010

Na een lange dag gisteren ben ik geland op mijn bestemming Nieuw-Zeeland. Om 2 uur 's nachts kwam ik aan in het hotel. Thanks to Kiwi Experience kostte mij die reis niets. Hier deel ik mijn kamer met 4 andere en is mijn bed MIERVRIJ!!!!!
Vandaag ben ik de Skytower op gegaan en even goed naar Auckland gegkeken. Het is echt super groot en overal zijn er dode vulkanen. Helaas ga ik morgen al weer weg en zal ik ze niet gaan beklimmen. Toen ik zo boven op de Skytower stond begon ik toch wel te twijfelen. Ga ik er vanaf springen of niet. Nadat ik nog eens goed naar Auckland had gekeken ging ik met knikkende knieen weer met de lift naar beneden. Daar hakte ik de knoop door. Ik werd in een zeer ongemakkelijk harnas gepropt en gewogen. Mijn gewicht: 66.6 kg. Het getal van de duivel. Vervolgens gingen we weer naar boven. En daar stond ik dan. Met een knoop in mijn keel en trillend 192m boven Auckland. Voor de foto's moest ik nog even leuk zwaaien, maar voor mijn gevoel zag dat er niet charmant uit. Ze vroegen nog of ik er klaar voor was, en hoewel mijn gedachten NEE!! Schreeuwden, antwoordde ik met Ja!. En daar ging ik dan. Ik sprong van de toren af en vloog voor 11 seconde als een Engel. Dit maakte me weer helemaal mens.

Morgen ga ik naar Thames, dan zal ik ook wel minder vaak een blog gaan plaatsen. Maar tot die tijd: Keep reading!!

XXX

http://kirz.hyves.nl/album/52435214/Melbourne_en_Nieuw_Zeeland/fNfez1cQ/


p.s. Thanks voor alle reactie. Laat me toch wel een beetje in de buurt voelen.
En voor iedereen die zich nog niet gesubscribed heeft. Als je linksonderin in het witte balkje je e-mail adres invult, krijg je elke keer als ik een nieuwe blog schrijf een mail!

  • 09 Juli 2010 - 04:57

    Moniek Jongerius:

    Hi Kirstin,

    Wat heb je al weer veel gedaan in zo een korte tijd. Echt supergaaf hoor. Geniet geniet geniet.
    Liefs van ons 4tjes.
    Moniek

  • 09 Juli 2010 - 07:51

    Michael:

    haha, stoer hoor. Had ik nooit gedaan :D

  • 09 Juli 2010 - 07:57

    Thea:

    Je bent echt gesprongen?!!!! Wat goed van je. En maar goed dat ik het niet van te voren wist. BRR zou er een hartverzakking van krijgen, maar voor jou een geweldige ervaring. Top meid dat je dat allemaal durft.
    Wij houden je in de gaten en HAVE MORE FUN. Zonder de mieren.

    Goeie trip en we zien het wel weer.

    Dikke kus.

    PS je foto's zal ik voor je in een map zetten.


  • 09 Juli 2010 - 08:31

    Thea:

    PS ik hoop dat de foto's ook nog op je camera staan want als ik ze kopieer vanaf je pagina zijn ze wat kleiner dan normaal. Ik krijg ze (nog) niet op het goeie formaat, maar zal er nog ff mee stoeien. Gooi ze maar niet van je camera af. Dan heb je straks de juiste grote nog.

  • 09 Juli 2010 - 09:21

    Sandra:

    he muts
    ik heb het 2x keer gelezen ik geloofde het niet dat je daarvan af gesprongen bent gatver eng hoor... veel plezier nog en ik lees wel van voor rare dingen je nog meer gaat doen haha

  • 09 Juli 2010 - 09:31

    Kirsten Bos:

    He Mam,

    Het klopt dat ze niet groot worden, omdat ik alles tegelijk upload (1 voor 1 duurt eeuwen) en daarom worden ze verkleint.

    Als ik het niet red met de ruimte koop ik wel een USB stick, maar ik acht die kans klein!.

    Kus!!

  • 09 Juli 2010 - 11:03

    Josine:

    WOW KIRSTIE !!

    Wat vet joh!!! Ben je nu helemaal officieel "geland" daar!

    Vette foto's ook man!

    hier alles goed, nederland in de finale, warm weer. Beetje te warm, dat wel! Niet aangenomen voor de 5 o clock, echt balen man!

    Veel plezier daar nog!!!
    X

    PS: jammer dat je neit kan ruilen :P

  • 09 Juli 2010 - 11:26

    Maan:

    helemaal top meisje! geniet ervan! dikkekuss tot snel!xx

  • 09 Juli 2010 - 18:04

    Jacques:

    Djeezzz! Tenooie! Ik heb even ingezoomd op het certificaatje: 192 meter!!
    Petje af hoor. Ik heb rare dingen gedaan in mijn leven, maar nog NOOIT ben ik head-first van 192 meter hoogte afgesprongen. Dat je dt durft joh!
    Have fun,

    Jacques

  • 10 Juli 2010 - 10:14

    Harry:

    Hoi Kristen,
    Jij bent niet de enigste die van 192 is afgespongen. Ook ik heb het gedaan en nog wel zonder elastiek. Helaas verzwikte ik wel mijn enkel bij deze sprong van 192 mm. (een beetje hoge stoeprand). Nee zonder dollen. Jij doet dingen die ik wel eens gedacht heb te moeten doen, maar waar het nu waarschijnlijk nooit meer van komt. Geniet er van en doe voorzichtig.
    Wat dacht je van parasealen ??

  • 13 Juli 2010 - 06:57

    Opa En Oma:

    We wisten wel, dat je zou durven springen, we zijn erg trots op je.
    Veel plezier met de rest van je plannen en toi, toi, toi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn droomreis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Klaar voor een nieuw reisje

13 Augustus 2010

The last day of all!

13 Augustus 2010

A couple of sick days

08 Augustus 2010

I am back/A killer combi

07 Augustus 2010

Megaupdate deel 4
Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 55307

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: