Joyful, Joyful, We Adore Thee - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Joyful, Joyful, We Adore Thee - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Joyful, Joyful, We Adore Thee

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Juni 2017 | Australië, Guildford

We zijn twee weken verder en zo is er nog maar een week te gaan. De afgelopen twee weken werden zwaarder en lastiger, maar ik heb me er doorheen geslagen. Ik ging van 2 klassen naar 3 klassen en merkte dat mijn werkproces niet meer echt werkte. Het gevolg? Ik liep achter. Mijn leerlingen werden vervelender en wat ik ook probeerde, ik kon het niet meer bijbenen.

Daarnaast werd het ook duidelijk dat ik toch wel het een en ander aan kennis miste. Nu is dat voor mij totaal geen verrassing. Ik heb dat vanaf het begin al gezegd, maar als je het 4 dagen achter elkaar hoort, wordt het toch wel een beetje vervelend. Zeker, omdat het me bijna doet geloven dat ik mijn best niet doe. Dit is natuurlijk niet waar, want de afgelopen week heb ik mijn best gedaan om alles bij te benen waardoor ik zowel in het weekend als werkdagen van 's ochtends vroeg tot middenacht aan het werk was.

Het is jammer dat ik het gevoel heb dat ik mijn stage niet met een positief gevoel kan afsluiten. Helaas, is het niet anders. Ik zie hoeveel ik ben gegroeid en ik weet ook waar ik allemaal aan kan werken. Ik kijk in ieder geval wel uit naar mijn vakantie ook al heb ik niet echt iets gepland. Twee weken slapen en rustig alles bekijken, klinkt op dit moment als een ware hemel.

Kom maar op met de vakantie!

XxX

• 23 Juni 2017 - 09:55

Thea:

Wat jammer dat je het gevoel hebt dat je stage niet dat is geworden wat je ervan hebt verwacht. Hopelijk heb je wel goede feedback gekregen zodat je alsnog een voldoende voor je stage kan scoren!
    Geniet in ieder geval van de twee weken vrij!

Liefs mama XXXX

PS we houden toch wel van je en we weten ook hoe hard je ervoor werkt XXX