Why am I doing this to myself? - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Why am I doing this to myself? - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Why am I doing this to myself?

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

22 Mei 2016 | Australië, Perth

Het is 24 mei 2015, niet alleen ben ik vandaag 24 jaar oud geworden op de 24e, maar staat er ook een 12km op het programma. Eentje waar ik niet voor getraind heb, maar toch ga doen. Met veel, heel veel pijn kwam ik na 1.21:40 huilend de finish over.

We zijn inmiddels een jaartje verder en vandaag stond die exact zelfde 12km weer op het programma. Mijn doel: pijnvrij, maar sneller lopen dan vorig jaar. Uiteraard is geen van tweeën compleet gelukt. Na ruim 10 km voelde ik toch echt dat de lymfeklieren in mijn rechterlies het liefst zich buiten mijn lichaam wilde bevinden en mijn voeten voelde alsof ze in de fik stonden, maar verder was het allemaal wel prima.

Voor het eerst in een lange afstand lukte het om mijn ademhaling volledig onder controle te houden. Alleen had ik de benen, en de juiste sokken niet voor deze lange afstand. Allemaal leerpuntjes voor de volgende keer. Het fijne is wel dat hetgeen waar ik al die jaren op getraind heb (ademhaling) er dan eindelijk goed gaat.

Bij dansen schijnt het dat er over een paar maanden een show komt en dat we dus vanaf volgende maand het showtraject ingaan. Ik ben hier best wel enthousiast over, omdat het betekent dat ik voor het eerst in 4/5 jaar weer als danser op het podium zal staan.

Daarnaast heb ik mij van de week ook ingeschreven voor True Grit (30 oktober). True Grit is een 15km (daar zijn die kilometers weer :( ) lange obstakelrun. Dit is het meest dichtbije van een survivalrun dat je kunt komen, dat lijkt me reden genoeg om mee te doen. Alleen jammer, dat het prijskaartje dichter bij die van MudMasters ligt dan een survivalrun. Je moet wat voor je hobby overhebben.

XxX

  • 22 Mei 2016 - 10:12

    Miranda:

    Lekker bezig!!!

  • 23 Mei 2016 - 11:33

    Thea:

    Je vind het leuk en daarom doe je dit jezelf aan! :) Maar wel heel goed dat je het gedaan hebt. Op je verjaardag mag je vast wel een beetje uitrusten van je werkgever dus neem het er maar van en laat de spierpijn weg vloeien.

    Heel veel plezier!!!! XXXX

  • 24 Mei 2016 - 11:08

    Oma Riet:

    Lieve Kirsten, Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede, vrolijke en fijne jaren erbij gewenst. Neem me niet kwalijk, dat ik zo laat reageer, maar je weet dat ik een haat/liefde verhouding heb met de computer. Ik heb de halve nacht geprobeerd op jouw blog te komen, maar kreeg steeds een Belgische Kirsten, die problemen had met haar huis. Toen ik eenmaal wist hoeveel pukkels ze ea avor van gekregen had, heb ik maar afgehaakt. Eindelijk is het me dus gelukt, je ziet, de aanhouder wint. IK hoop, dat je vandaag een leuke verjaardag hebt gehad, want bij jou is het al bijna avond. Heb je al cadeautjes gekregen? Nog veel plezier en ik bloopf je, dat ik gauw weer wat van me laat horen, het wordt tijd om die haast (angst) voor de computer eens los te laten. Groetjes van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 55149

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: