Let the sun shine! - Reisverslag uit Wickepin, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Let the sun shine! - Reisverslag uit Wickepin, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Let the sun shine!

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 Maart 2016 | Australië, Wickepin

Ik begin steeds beter mijn draai te vinden op de boerderij. Al moet ik wel zeggen dat ik dit typ vanaf een graanveld waar ik een 4wd heb ingegraven en dus vast zit. Dat terzijde, het werk wordt steeds meer een routine, die hard verstoord werd door regenval de afgelopen dagen.

Aangezien ik op een boerderij werk waar merino schapen gefokt worden, kan er in de regen niet veel gewerkt worden. Het idee is als de schapen doorweekt zijn, je zo min mogelijk moet laten bewegen om zo schimmel in de wol te voorkomen. Dus hebben we de afgelopen twee dagen niet veel te doen gehad.

Helaas, konden we door het slechte weer er ook niet bepaald er op uit gaan. Er zijn in een straal van 50km weinig tot geen binnen activiteiten, tenzij je bier drinken in een kroeg een binnen activiteit vindt. Zo hebben we gisteren uit verveling een autotocht van ruim 100km gemaakt en hebben we vandaag maar het huis schoon gemaakt.

We zijn inmiddels uren verder. De auto staat nog steeds in het graanveld, terwijl ik lekker warm om de bank zit te wachten totdat Maria klaar is om uit eten te gaan.

Vrolijk Pasen!

XxX