Let the sun shine! - Reisverslag uit Wickepin, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Let the sun shine! - Reisverslag uit Wickepin, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Let the sun shine!

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 Maart 2016 | Australië, Wickepin

Ik begin steeds beter mijn draai te vinden op de boerderij. Al moet ik wel zeggen dat ik dit typ vanaf een graanveld waar ik een 4wd heb ingegraven en dus vast zit. Dat terzijde, het werk wordt steeds meer een routine, die hard verstoord werd door regenval de afgelopen dagen.

Aangezien ik op een boerderij werk waar merino schapen gefokt worden, kan er in de regen niet veel gewerkt worden. Het idee is als de schapen doorweekt zijn, je zo min mogelijk moet laten bewegen om zo schimmel in de wol te voorkomen. Dus hebben we de afgelopen twee dagen niet veel te doen gehad.

Helaas, konden we door het slechte weer er ook niet bepaald er op uit gaan. Er zijn in een straal van 50km weinig tot geen binnen activiteiten, tenzij je bier drinken in een kroeg een binnen activiteit vindt. Zo hebben we gisteren uit verveling een autotocht van ruim 100km gemaakt en hebben we vandaag maar het huis schoon gemaakt.

We zijn inmiddels uren verder. De auto staat nog steeds in het graanveld, terwijl ik lekker warm om de bank zit te wachten totdat Maria klaar is om uit eten te gaan.

Vrolijk Pasen!

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wickepin

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 55111

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: