The Question Was Never Where, But When... - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu The Question Was Never Where, But When... - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

The Question Was Never Where, But When...

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

21 December 2015 | Nederland, Vleuten

Vanaf het moment dat ik Australië verliet, was er eigenlijk maar één ding dat ik graag wilde, terug! Dat jullie deze blog dan lezen mag ook geen verrassing zijn. Jullie wisten natuurlijk al lang dat ik plannen had om terug te gaan.

Tot nu toe waren de plannen altijd vaag. Ja, als ik afgestudeerd ben. Sommigen van jullie weten dat dat niet helemaal ging zoals ik wilde. Als het aan mij had gelegen, zat ik nu alweer op het Australische strand gezeten, maar mijn begeleiders besloten anders. Zij stelden dat mijn scriptie niet goed genoeg was om af te studeren en dus zat er niets anders op dan weer helemaal opnieuw te beginnen.

Inmiddels ben ik hard aan het werk om mijn nieuwe scriptie wel binnen de juiste tijd in te leveren. En wat is er nu een betere deadline, dan het boeken van een reis. Dus vertrek ik op 18 februari naar Singapore, om vervolgens op 24 februari door te vliegen naar Australië, waar ik een jaar lang kan vertoeven. Het visum was in een oogwenk geregeld, een bed is mij al aangeboden. Eigenlijk rest mij niets dan nu keihard te werken voor mijn scriptie en zorgen dat mijn lang gewachte droom nu eindelijk werkelijkheid wordt.

Fijne Feestdagen!

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vleuten

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 55136

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: