That was that - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu That was that - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

That was that

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

17 November 2017 | Australië, Guildford

Allereerst wil ik de mensen bedanken die de moeite hebben genomen mij vorige week succes te wensen met de laatste loodjes. Ik lees de reacties altijd en vind het ook ontzettend leuk om ze te krijgen, dus blijf vooral reageren.

De laatste loodjes dan. Ik moet zeggen ze waren zwaar. Wat late nachten en vroege ochtenden verder zit het er dan allemaal op en ben ik klaar met mijn studie. Ik moet toegeven, het voelt nog helemaal zo, maar ik gok dat na een paar dagen niets doen ik wel merk dat ik geen opdrachten meer heb om te doen.

Nu heb ik natuurlijk nog wel een paar dingen moet doen, zoals mijn kamer opruimen, solliciteren en leuke dingen zoals met vrienden bijkletsen, want daar heb ik nu weer tijd voor. Ook zit mijn mailbox vol met mail die graag beantwoord wil worden, dus daar gaan we zo meteen maar even de tijd voornemen.

Al met al kan ik zeggen dat er weer een schooljaar voorbij is en wat een jaar is het geweest. Van het boerenleven in Wickepin, woonde ik zo opeens weer in de stad om elke dag 20km te fietsen om naar de uni te komen en terug. Vervolgens heb ik lesgegeven op een privéschool (nooit gedacht dat ik daar zou terechtkomen) en in de outback van Perth. Deze studie heeft me veel geleerd, veel laten stressen en hopelijk volledig voorbereid op het echte werk. Al moet ik dat volgend schooljaar natuurlijk zelf gaan bewijzen.

Ik ga nu in ieder geval een beetje genieten van mijn vrije tijd en even bijslapen, want die wallen onder mijn ogen hebben dat wel nodig.

XxX

• 18 November 2017 - 15:54

Thea:

Omdat je ook altijd alle reacties leest, ook nog maar een via deze weg......geniet van je vrije tijd en ga lekker genieten met en zonder vrienden. En alvast een fijne kampeervakantie!

Liefs Mama. XXX