Almost There - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Almost There - Reisverslag uit Guildford, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Almost There

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 November 2017 | Australië, Guildford

Na wat turbulente weken (letterlijk en figuurlijk) moet ik toch bekennen dat ik er bijna ben. Met nog twee dagen op de universiteit en 3 opdrachten te gaan ben ik bijna aan het eind van mijn opleiding. Ik denk dat ik volgende week zo opgelucht ga zijn dat alles afgerond is en ik ook meteen in een groot zwart gat terecht kom, want na bijna twee jaar hard werken, heb ik eigenlijk de weken na mijn studie niet zoveel te doen. Natuurlijk zal ik druk bezig zijn met het vinden van een baan, genieten van mijn vrijheid en vrienden bezoeken waar ik eigenlijk al even geen tijd meer voor heb gehad, maar de rest is eigenlijk vooral niets doen en dat is nu precies waar ik niet zo goed in ben.

Dus heb ik al besloten om mijn vrije tijd zoveel mogelijk vol te stoppen met het ontwikkelen van lesstof, lezen van boeken en het bekijken van films en documentaires, zodat als ik dan een baan vind, ik in ieder geval al erg voorbereid ben.

De afgelopen weken, want daar moet ik wel even op terug komen, zijn heel erg afwisselend geweest. Mijn resterende 4,5 dag in Nederland zaten vol met bekende gezichten en een paar nieuwe en veel vlieguren. Ik moet toegeven dat ik op de weg terug zo vermoeid was dat ik de helft van de tijd de binnenkant van mijn ogen heb bekeken, iets wat mij nog nooit eerder is gelukt dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Eenmaal thuis zat ik direct in universiteit modus met het inleveren van twee opdrachten in dezelfde week. Ik moet toegeven dat ik zodanig van opdracht naar opdracht leef dat ik echt geen idee heb wat ik verder nog heb gedaan of wanneer ik wat ingeleverd heb. Voor zover ik weet was alles er in ieder geval op tijd en is het netjes binnen gekomen. Het enige wat ik nu nog kan hopen is dat alles wat ik ingeleverd heb (en ga inleveren) net als al het voorgaande voldoende terug komt, want alleen dan ben ik echt volledig klaar en vrij om te doceren waar ik in de wereld wil, wat na twee jaar nog steeds Australië is.

Al met al kan ik niet wachten tot ik een baan heb, want er zijn nog zoveel leuke dingen die ik wil doen.

Wens me nog even succes met de laatste loodjes!
XxX

  • 10 November 2017 - 09:35

    Herma Bos:

    Nauw pff sterkte met alles. En zet m op je kan het

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Guildford

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 55149

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: