Thank You For The Music - Reisverslag uit Capel, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Thank You For The Music - Reisverslag uit Capel, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Thank You For The Music

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

01 Januari 2017 | Australië, Capel

De tijd van het jaar was daar: de Top 2000. De afgelopen jaren heb ik druk gestemd, maar dit jaar was me dat een beetje ontglipt door de lange warme werkdagen. Ook de start die ik traditioneel met mijn vader in de keuken begin was er dit jaar niet bij. Eigenlijk liep ik een beetje achter op schema.

Pas op dag 2 begon ik af en toe te luisten naar de top 2000. Het is gek als de radio dj vertelde dat het 3 uur 's nachts was en het café gesloten was en werd schoon gemaakt, terwijl ik hier al urenlang naar mijn computer scherm had gestaard. Het was een beetje of je een Game of Thrones aflevering kijkt, nadat je alle spoilers al hebt gelezen.

Het luisteren werd elke dag een beetje meer en gisteren bereikte ik denk ik mijn hoogtepunt door mijn vader te appen zodra ik Papa van Stef Bos hoorde. Al vanaf mijn allereerste reis wordt dat nummer steeds lastiger om te luisteren zonder daarbij te denken aan mijn vader. En ook gisteren stond ik met tranen in mijn ogen mee te blèren op de muziek. Later op de avond kreeg ik van mijn vader een bericht toen Marco Borsato's 'dochters' gedraaid werd. Zo zie je maar dat je niet fysiek in dezelfde ruimte hoeft te zijn om er toch een beetje bij te horen.

De rest van mijn nieuwjaar verliep vrij rustig. Gewoon drankjes drinken en veel kletsen tot ik mijn ogen echt niet meer open kon houden.

Vandaag ben ik al begonnen aan mijn goede voornemens. Zo heb ik vanochtend - terwijl jullie in Nederland nog flink aan de drank zitten - al hardgelopen. Andere plannen voor het jaar zijn: het beste uit mezelf halen en overleven tot 2018!

Gelukkig nieuw-warm-jaar!

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Capel

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 55200

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: