We Are Family - Reisverslag uit Capel, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu We Are Family - Reisverslag uit Capel, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

We Are Family

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

12 December 2016 | Australië, Capel

Nu het vandaag regent moet ik toegeven dat ik langzaam begin te beseffen dat het jaar 2016 bijna voorbij gevlogen is. Ik kan me nog herinneren dat ik rond deze tijd vorig jaar het besluit nam om terug te vliegen naar Australië, niet wetende dat ik een jaar later alles aan het uitzoeken ben om hier voorlopig niet weg te gaan.

De afgelopen week heb ik mijn vrienden geïntroduceerd in heuse Sinterklaasgedichten en werden de pepernoten en chocoladeletters bijna uit mijn handen gegrist. Het leek aan het eind van de avond wel of de rommelpiet was langs geweest.

Verder heb ik de afgelopen week ook 3x gedoken. De eerste duik was er werkelijk niets te zien (heel veel zeewier). Maar de duiken van afgelopen weekend maakten veel goed. Een lekkende tank en lekkende regulator (waardoor je sneller door je lucht heen gaat) drukten de pret niet. De grote steenvissen (super giftige beestjes en ontzettend goed gecamoufleerd) brachten een beetje schrik, want ik was wel erg dichtbij, maar de roggen en box vissen maakten dat ook wel weer goed.

Ook ben ik nog steeds aan werk. Het plukken van kiwi's is niet veel uitdagender dan het snoeien, maar het betaalt en ik kan nog steeds de dagen aftellen. Laten we hopen dat ze me lang genoeg houden zodat ik mijn tweede visum kan aanvragen. Het is trouwens zo dat zo lang je je visum hebt aangevraagd en dus in afwachting bent van hun antwoord, je het land niet mag verlaten. Dat houdt ook in dat ik dus geen vakanties of andere tripjes kan plannen. Voorlopig zit ik dus nog wel even vast hier en ben ik langzaam mijn andere opties aan het uitbreiden, want waar een wil is, is een weg en niet geschoten is altijd mis toch?

Tot in de bloedhete kerstdagen ;-).

XxX

  • 12 December 2016 - 09:32

    Marysia:

    Hallo Kirsten,
    Het jaar 2017 kan niet voorbij gevlogen zijn, het moet nog beginnen!!!!!
    Grts

  • 12 December 2016 - 10:38

    Kirsten Bos:

    Thanks Marysia! Ik denk dat ik iets te enthousiast was :P.

  • 13 December 2016 - 21:17

    Thea:

    Bloedhete kerstdagen??????
    Niet hier in ieder geval.

    Maar dat mag de pret niet drukken.....heel veel plezier in de zon!
    Ook een hele belevenis, warm weer met kerst (op het strand of zo)

    Liefs vanuit nat en koud Nederland.

    PS ik lees dat 2016 voorbij is gevlogen....2017 moet idd nog beginnen. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Capel

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 55152

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: