Holiday!! It Will Be Just Fine! - Reisverslag uit Nedlands, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Holiday!! It Will Be Just Fine! - Reisverslag uit Nedlands, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Holiday!! It Will Be Just Fine!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 September 2016 | Australië, Nedlands

Nog maar een paar een uurtjes en dat gaat mijn vakantie dan echt beginnen. Op naar het noorden, naar de zon, de zee, het strand en tropisch warm water. Ik weet het, het klinkt nog al gek. Als je vanuit Nederland naar het noorden gaat vind je zeker niet tropisch warm water. Eerder gletsjers, geisers en ijskoude beekjes, maar op het zuidelijk halfrond is het allemaal omgekeerd.

De plaats waar we met wat tussenstops naar toe gaan, Exmouth, heeft een heerlijk woestijnklimaat wat in het noordelijk halfrond gelijk ligt aan Egypte. Voor we bij onze eind bestemming aankomen moet we nog wel door wind en weer. Vanavond staat er een heerlijke bak regen op ons te wachten en ook morgen zal er niet veel tijd zijn om op te drogen. Vanaf zondag lacht de zon ons toe, maar staat er ook een ijskoude (5 graden....) nacht op ons te wachten.

Wie dacht dat kamperen in Australië alleen maar om warmte en enge beesten ging, komt met deze voorspellingen toch een beetje bedrogen uit. Maar wie weet valt het uiteindelijk allemaal mee. We gaan het meemaken.

Tot na de vakantie!

XxX