Can't Stop the Feeling! - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Can't Stop the Feeling! - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Can't Stop the Feeling!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Augustus 2016 | Australië, Perth

Op werkvlak mag het op dit moment dan niet heel erg lekker gaan. Ik merk aan mezelf dat ik echt toe ben aan vakantie en gelukkig is dat in zicht. Ik mag er zelf op mijn werk dan wel een beetje doorheen zitten, maar volgens mij vindt het gezin het niet erg als ik langer blijf zitten. Iets waar ik totaal niet op zit te wachten en gisteren ook wel duidelijk heb gemaakt aan de vader.

Wat zijn dan nu precies de plannen? Op 30 september ga ik samen met Maya (DU au-pair van de buren) en Debbie (andere NL au-pair) richting het prachtige noorden om daar de wildernis van Australië te trotseren. We gaan k(r)amperen, duiken, veel snorkelen, hiken en strand hangen. Ik weet het, ik heb al eens eerder gezegd dat ik ging kamperen, maar dat was afgesproken met locals en die zijn wat minder georganiseerd dan de Europeanen.

Nu komt er bij het regelen van zo'n vakantie altijd wel wat kijken. Aangezien we mijn auto gaan gebruiken, vond ik het wel belangrijk dat mijn auto-registratie verlengt zou worden (die loopt namelijk op 9 september af) en dat ik mijn rijbewijs maar eens zou omzetten naar een WA-rijbewijs dat echt erkend wordt. Dat kostte me weer een rib uit mijn lijf, maar ach, je leeft maar een keer.

Met die instelling heb ik ook mijn duiktocht van morgen geboekt. Voor slechts $85,- ga ik morgen twee bootduiken doen. Al met al een dure week, maar geld maakt uiteindelijk niet gelukkig en daarbij krijg ik nog wat belasting terug van zowel Nederlandse en Australische autoriteiten, dus dat kunnen we dan weer tegenover elkaar wegstrepen.

Het weer is heerlijk wisselvallig. Dinsdag was het 22 graden en brandde ik bijna mijn broek uit, terwijl gisteren (donderdag) het kwik niet boven de 14 uitkwam. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de lente komt. Al kan ik natuurlijk niet van een echte winter spreken.

XxX

  • 19 Augustus 2016 - 09:16

    Thea:

    Dus je hebt opgezegd bij David en Lara?
    Weet je al wat je gaat doen en waar je gaat verblijven?
    Wel weer een hoop practische vragen van je moeder, sorry daarvoor.....maar je kent me.

    In ieder geval heel veel plezier met de andere au-pair meiden en geniet ervan al duurt het nog even voor je gaat. Dan deze week maar vast genieten van je bootduiken...

    Veel liefs, XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 55158

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: