Job Search Continues - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Job Search Continues - Reisverslag uit Perth, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Job Search Continues

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Februari 2016 | Australië, Perth

Ik ben inmiddels al een paar dagen in Perth en heb inmiddels alles om deze reis succesvol te maken, behalve een baan. Elke dag ga ik alle sites af om te solliciteren op alle boerderij banen die er aangeboden worden, maar tot nu toe met weinig succes.

Ik heb gezegd dat ik na een week proberen mijn zoekvelden wilde vergroten door mijn RSA te halen. Op het moment dat je in een bar gaat werken heb je een RSA nodig om mensen alcohol te mogen schenken. Dit en een combinatie van ruim 2 jaar werken in een bar zou het hele baan vinden versnellen. Dus in plaatst van aanstaande vrijdag denk ik dat ik dat morgen al ga regelen.

Verder word ik in huis veel gevraagd voor het rond brengen van mensen. Zo ben ik vrij bekend met het zeer onoverzichtelijk centrum van Perth, kan ik de IKEA blindelings vinden en weet ik ook de weg naar College (waar ik vorig jaar woonde) op mijn duimpje te rijden. Zelfs als ik geen idee heb waar ik in hemelsnaam ben, weet ik alsnog de weg naar huis te vinden.

Het weekend verliep verder vrij rustig. Ik heb tot nu nog niet echt iets gedaan behalve wijn drinken, series kijken en uit eten gaan. Ik heb besloten dat mijn 'vakantie' vanaf morgen echt afgelopen is en dat het dan maar weer eens tijd wordt om te gaan sporten.

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 632
Totaal aantal bezoekers 55207

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: