There and Back Again! - Reisverslag uit Gwelup, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu There and Back Again! - Reisverslag uit Gwelup, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

There and Back Again!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Februari 2016 | Australië, Gwelup

Toen was het dan zover. Nadat ik mijn laatste uren in Singapore vooral in de tempels doorbracht, moest ik op weg naar het vliegtuig. Ik moet toegeven mijn tijd in Singapore vloog voorbij. Maar vanaf het begin was het al vrij duidelijk dat ik toch wel uitkeek naar Australië en nu ben ik er!

Aangekomen in Australië had ik twee missies. De eerste was een auto kopen. De tweede een baan vinden en ik kan stellen dat ik binnen 24 uur dat ik in Australië ben al mijn auto heb gevonden. Gisteren was ik samen met een vriendin op autojacht. Bij de tweede autodealer vond ik mijn auto al. Een Subaru Forester, 4 wheel drive. Nadeel was alleen dat de auto zodanig oud is dat er geen garantie meer op zit, maar eigenlijk was dat het enige.

Na wat meer research bij andere autodealers, kwam ik er al snel achter dat de garantie vrij standaard is. Auto's ouder dan 12 jaar hebben simpelweg geen garantie meer. Ondanks dat bleef de auto toch aan mij kleven en dus stond ik 2 uur later weer bij dezelfde dealer voor de deur. Maar dit keer met de missie de auto echt te kopen en zo ben ik nu echt beheerder van mijn allereerste voertuig. En net als met alles wat nieuw is wil ik het testen, rijden en lekker uitproberen. Dus als mensen ritjes nodig hebben, I am the guy for you!

Verder gaat de banenjacht wat minder soepel. Maar ik heb nog wel even om te genieten van Perth, mijn auto en de vrienden die ik hier allemaal weer kan zien :).

XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gwelup

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 55137

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: