Start spreading the news.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Start spreading the news.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Start spreading the news....

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

17 December 2014 | Nederland, Utrecht

Na weken wachten, berichten krijgen dat je gemiddelde niet hoog genoeg is en dat er nog van alles geregeld moet worden, was daar vanochtend het verlossende woord: GEACCEPTEERD!

Pas nu ik het schrijf realiseer ik me dat het echt gaat gebeuren. Op 6 februari vertrek ik naar Malaysië, om na een week vakantie te landen in Perth, Australië. De plek die de vier maanden daarop volgend mijn thuis genoemd zou worden om vervolgens nog voor onbepaalde tijd te genieten van het leven in de Down Under.

Nu komt al vrij snel de volgende vraag, maar wanneer ben je dan weer terug? Dat is een goede vraag. Aangezien ik mijn laatste studiepunten binnenhaal in Australië, ben ik daarna afgestudeerd bachelor student Engelse taal en cultuur en hoe ik dus niet meteen na mijn semester terug te racen naar Nederland.

Nu houd ik wel een slag om de arm, want om nu te zeggen dat ik helemaal nooit meer terug kom en dat ik daar voor eeuwig ga blijven is natuurlijk wel een beetje te veel (voor mijn moeder en) het goede. Voor hetzelfde geld ben ik het na twee maanden al zo zat dat ik voor geen goud niet eens langer wil blijven dan een de tijd die ik moet en sta ik eind juni al weer bij mijn ouders op de stoep.

Dat is in ieder geval iets wat de tijd zal leren. Voor nu is het vooral aan mij om mijn visum, Australische zorgverzekering en mijn exchange contract te tekenen en te regelen. Daarvoor heb ik nog ruim te tijd, al moet ik zeggen dat zeven weken wel zo voorbij vliegen als je daarin nog van alles en nog wat moet regelen.

XxX Kirsten

  • 11 Januari 2015 - 21:02

    Herma Bos:

    We horen het wel succes

  • 11 Januari 2015 - 21:55

    Kees En Trudy Gresnigt:

    veel succes en doe voorzichtig

  • 12 Januari 2015 - 10:52

    Gerard Bos:

    Kirsten, heel veel plezier geniet ervan,nu kan het nog. Doe vooral voorzichtig.

  • 12 Januari 2015 - 10:52

    Gerard Bos:

    Kirsten, heel veel plezier geniet ervan,nu kan het nog. Doe vooral voorzichtig.

  • 12 Januari 2015 - 10:52

    Gerard Bos:

    Kirsten, heel veel plezier geniet ervan,nu kan het nog. Doe vooral voorzichtig.


  • 12 Januari 2015 - 15:30

    Thea Bos:

    Onbepaalde tijd???? Dat kan ik idd nog niet aan. Ik zal er wel aan wennen. En je hebt helemaal gelijk dat je dit gaat doen. Ik blijf wel gewoon tot het einde toe in de ontkenningsfase zitten en pas als je echt na 4 maanden nog niet naar huis komt ga ik geloven dat je daar voor langere tijd zult blijven.

    Liefs mama! XXX

  • 12 Januari 2015 - 18:35

    Hannie Bos:

    Veel plezier en succes!!!

  • 12 Januari 2015 - 18:41

    Kirsten Bos:

    Bedankt allemaal! Ik ga proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van alles. Zo lijkt het net (ja mama eventjes goed lezen) of de tijd voorbij vliegt en ik zo (over pakweg 10 jaar XD) weer terug ben!
    XxX

  • 13 Januari 2015 - 14:19

    Jos Smorenburg:

    Hoi Kirsten,

    We gaan je volgen! Weet niet of we dat 10 jaar vol houden hoor . . . Een hele fijne tijd , mooie reis en blijf gezond!

    Groeten van jaloerse "oud" collega's :)

    John & Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 55179

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: