Just a little more patience - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Just a little more patience - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Just a little more patience

25 Juni 2012 | Nederland, Utrecht

25-06-2012: Vleuten

Ik heb nu officieel vakantie. Geen artikelen meer schrijven voor school, ik hoef het nieuws niet meer te volgen en boven alles geen krant meer open te slaan. Mijn studie journalistiek is bij deze een afgesloten hoofdstuk. Mijn volgende school chapter begint weer in september, waarin ik naar een nieuwe school ga, ik weer een eerstejaars student word en ik een nieuwe taal helemaal onder de knie ga krijgen, namelijk Engels.

Nu ik dus eigenlijk niets meer heb om mezelf af te leiden, ben ik in het kader van een goed begin is het halve werk, al begonnen aan mijn inpaklijst. Ondanks dat ik nog zo tegen mezelf heb gezegd dat ik pas een week van te voren aan zoiets wilde beginnen, kon ik het weer niet laten. Toch blijf ik het gevoel houden dat ik iets heel groots over het hoofd blijf zien. Constant vraag ik me af, wat ik op dit punt nog vergeten kan zijn.

Ik heb inmiddels een geldig paspoort, een visum is geregeld en ook het onderdak voor de 33 dagen dat ik weg ben is geregeld. Ik heb een SIM-kaart voor in Amerika - die moet ik wel nog even activeren - en mijn Nokia 3310 werkt nog steeds, dus die gaat ouderwets weer mee op vakantie. Voor zover ik weet staat er té veel op mijn inpaklijstje, gaat het nooit in mijn tas passen en gaat het me waarschijnlijk niet lukken om het washok deze vakantie te ontlopen. Ach ja.. wat is 2 uur verblijven in een washokje als je 792 uur hebt om te genieten van de natuur. Helemaal niets dus. Toch zou ik het zonde vinden als ik door die twee uur net die ene Grizzly beer mis. We zien het wel.

Ik ga me nog even bedenken wat ik allemaal op mijn inpaklijstje moet zetten.