Even kennismaken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Even kennismaken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Even kennismaken

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Maart 2012 | Nederland, Utrecht

Utrecht, 22-03-2012:

Nog maar 11 daagjes en dan is het tijd om met de duim omhoog langs de weg te gaan staan. De hoogste tijd om kennis te maken met de organisatie, voor het geval ik ze nog niet kende, en natuurlijk de concurrenten.

Meteen was duidelijk dat de wedstrijd nu al was begonnen. De mensen die vroeg weggingen, toonden al minder inzet en zij die niet kwamen, waren al een concurrent minder. We wilden onze namen alvast opschrijven als winnaars van de wedstrijd maar misschien, moeten we de opdrachten nog even afwachten.

De wedstrijd bestaat namelijk uit meer dan liften alleen. Natuurlijk het duo dat het snelst zich in het hostel in Berlijn bevindt krijgt veel punten, maar met nog onbekenden opdrachten, kunnen ook al onderweg punten gehaald worden. Alles is goed, zo lang je maar binnen 24 uur in Berlijn bent, want dan begint de wedstrijd in Berlijn zelf.

Desalniettemin, mocht je een duo langs de weg zien staan op 4 april en er zit geen roodharig meisje bij... Neem ze dan niet mee!

Er kan er tenslotte maar 1 de winnaar zijn!

XxX

• 23 Maart 2012 - 02:19

Oma:

Begin je nu al met valsspelen?
    Tip: probeer met een vrachtwagen van de firma G. te V. mee te liften.
    Van vlakbij dus.Eet niet onderweg al het fruit op.