Ready, set, wait.... and GO!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Ready, set, wait.... and GO!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Ready, set, wait.... and GO!!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

04 Augustus 2011 | Nederland, Utrecht

Vleuten, 04-05-2011

Net zoals vorig jaar zal ik ook deze keer mijn mama feliciteren via het internet. Ondanks dat ze mij al tien keer voorbij gelopen is in het afgelopen uur, wil ik haar hierbij laten merken toch echt niet vergeten te zijn dat ze vandaag jarig is. Dus bij deze: Mama, Gefeliciteerd!! 36 was het toch?

Vergeleken met vorig jaar ben ik nu veel rustiger voor vertrek. Ik verlaat morgen om 16.00 uur mijn huis en hoop dat mijn bus er morgen gewoon om 16.45 is en niet dat ik nog moet bellen en alsnog met stress vertrek. Tussen nu en het moment dat ik echt de bus in moet heb ik niet meer zoveel te doen. Ik heb gisteren mijn backpack ingepakt - kreeg in eerste instantie niet alles erin, maar na wat backpacktips gevonden te hebben heb ik toch wat ruimte over. Ik moet nu alleen nog de laatste dingetjes pakken - wc-papier bijvoorbeeld, maar ook mijn opladers, toiletspullen en handbagage - en dan ben ik echt klaar voor vertrek.

Ik hoop dat ik de busreis overleef - wat er gebeurt tussen 16.45 en 20.00 (de aankomsttijd volgens de site) is me echt een groot raadsel - en dat ik aan het eind van volgende week mezelf een echte surfbabe kan noemen.

Voor iedereen die verder ook nog op vakantie gaat! Geniet ervan, want van het weer moet je het in Nederland niet echt hebben.

Tot surfs!

XxX

  • 04 Augustus 2011 - 19:25

    Herma Bos:

    Nou succes Kirsten geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 55134

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: