Tussendoortje - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu Tussendoortje - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

Tussendoortje

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wellington, 18-07-' 10

TUSSENDOORTJE!

Ik weet het, deze blog is totaal afwijkend van alle andere en sluit totaal niet aan. Maar ik wilde graag schrijven dat ik super blij ben met de reacties (ook al zijn het vaak mijn ouders die reageren maar toch =P). Helaas lukt het niet altijd om de foto's up te loaden. De computer loopt 9/10 vast. Super irritant. DUs ik probeer ze up te loaden daar waar het kan. En anders moeten jullie nog 5 weken wachten voor de foto's.

Verder ben ik geheel veilig aangekomen in Wellington en heb ik gisteren letterlijk de hele dag op mijn bed gelegen met uitzondering van mijn bioscoop uitje (er zit in elke straat hier wel een bioscoop dus ik kon het niet laten).

Vandaag weer een wasdag en dan morgen weer iets doen.

XXX

• 18 Juli 2010 - 08:32

Jacques:

Veel plezier met de was. Nu ben ik wel nieuwsgierig welke film er draaide, maar da's dan weer wat voor de volgende blog.
    Groetjes vanuit een warm Nederland (net weer thuis).
    Later!!!

• 18 Juli 2010 - 10:39

Hannie:

Hallo Kirsten, Nu even een berichtje van uit Groningen, weinig te melden!!!! maar ik volg je reis wel, leuke foto's
    in je foto boek !!
    Groetjes Hannie