I AM ABOUT TO EXPLODE!!! - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu I AM ABOUT TO EXPLODE!!! - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

I AM ABOUT TO EXPLODE!!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

11 Juli 2010 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Whitianga, 10-07-' 10

Het was dan eindelijk zover. Om 8 uur 's ochtends stonden we in het koude Auckland om opgehaald te worden door de Kiwi Experience. Na een stop bij vele hostels en Kiwi Headquarters gingen we naar Mt Eden (dode vulkaan in Auckland). En hoewel ik 20 minuten daarvoor nog naar het toilet was geweest, was ik alweer dringend opzoek naar een andere. Helaas, geen toiletten op Mt Eden. Ik ging naar de bus met de gedachte dat daar vast wel een toilet was. Opnieuw werd ik teleurgesteld, ook daar was geen toilet. En zo ging ik met een behoorlijk knappende blaas op reis. Onze toiletstop zou pas 45 minuten later zijn. Na 30 minuten begon ik pijn in mijn rug te krijgen. Vijf minuten later besloot ik dat ik het echt niet kon houden en zo ven ik naast de snelweg tussen de bosjes mijn behoefte doen. Good thing: ik voelde me weer oke en ik had mezelf niet ondergepiest. Bad thing: Ik ben mijn camerabox kwijtgeraakt daar. Weg Nederlandse SIM-kaart, extra camerabatterij en geheugen. (Sorry iedereen thuis, dat ik mijn cadeautjes verloren ben =( (i do feel really bad)). Maar ik heb mijn camera zelf nog =D, so that is a good thing again. Dus....

Verder zijn we nog naar Catherdral Cove geweest. De filmset van de Chornicals of Narnia, zeer mooi. Daarna zijn we door gegaan naar Whitianga, waar we zouden slapen voor de avond. Na een potje poolen (dat ik won WTF!!!) zijn we met z' n alle Rugby gaan kijken en the All Blacks won!! (Dat is New-Zealand).

Dus ondanks dat ik best wel wat verloren heb, was het wel een geslaagde dag!!

XXX

• 11 Juli 2010 - 08:56

Herma :

jij maakt wel wat mee zo super zet m op. en de sprong enz. we houden je bij doei H&H

• 11 Juli 2010 - 10:41

Jacques:

Lekkere blonde aktie, dat van die camera-tas. Maar ja, zolang je de camera nog hebt en je geen foto's of andere zaken met emotionele waarde, (reis)documenten of veel geld (of iets wat heel veel geld waard is) kwijt bent, is het te overzien. Ik kijk uit naar je volgende blog.

Groetjes vanuit een bloedverzengend heet Duitsland (nog niet onder de 33 graden Celcius geweest).

• 11 Juli 2010 - 10:42

Thea:

Hoi Meisje,

Wat goed dat je humeur zo goed houdt, nu je wat kwijt bent geraakt. Maar ik heb goed nieuws....je bent ervoor verzekerd. Ik mail je wel even hierover. De foto's zie ik dan nog wel.

Dikke kus Papa en Mama

• 13 Juli 2010 - 07:09

Oma:

Jammer van je spullen, is er daar geen vervanging te koop?
    Of heb je geen centjes over? Dat kan misschien wel van hieruit geregeld worden.Groetjes van opa.En van mij ook natuurlijk.