It's Amazing!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu It's Amazing!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Kirsten Bos - WaarBenJij.nu

It's Amazing!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

07 Juli 2010 | Australië, Melbourne

FINALE!!!!! Alsof jullie dat niet hebben meegekregen. Maar toch mannen van het Nederlands elftal, Goed gedaan!

Melbourne, 06-07-2010

Vandaag weer een lange dag gehad. Om 6 uur ging mijn wekker, maar door de jetlag was ik al eerder wakker. Ik heb me zo stil mogelijk aangekleed, omdat de rest van mijn roomies nog sliepen. Na een Australisch ontbijtje mocht ik buiten op de bus wachten. Om 7.20 kwam er een klein busje ons ophalen voor de Great Ocean Road Tour. Onze eerste stop was Bells Beach een echt surfers strandje. En hoewel het echt super koud was daar, waren er alsnog veel mensen aan het surfen. Na 20 minuten doorbrengen op het koude strand zijn we verder gegaan naar de plaats waar de Great Ocean Road echt begint. Na het nemen van een aantal foto's gingen we koala's spotten. Ik heb er wel drie gezien en een kangeroe. Amazing! We vervolgde onze weg naar het regenwoud. In dit woud stonden de op een na hoogste bomen en de holle bomen. Deze bomen werden vroeger als gevangenis gebruikt. Hierna gingen we naar de 12 Apostelen en hoewel ik veel foto's ervan op internet had gezien. Het is echt iets wat je met eigen ogen moet bekijken. Maar voor ik de grote van de apostelen met eigen ogen ging bekijken ben ik er eerst overheen gevlogen met de helicopter (Geweldige ervaring). Hierna hadden we nog twee stoppen die beide overweldigend waren.

Maar nu weer slapen, in de kamer met een mierenplaag (heb echt constant jeuk omdat die beesten gewoon in mijn bed lopen).

XXX

p.s. Helaas kan ik hier maar 10 foto's plaatsen. Dus kan je ze hier vinden.
http://kirz.hyves.nl/album/52435214/Melbourne_en_Nieuw_Zeeland/fNfez1cQ/

  • 07 Juli 2010 - 07:10

    Thea:

    Meid wat een leuke dingen heb je al gedaan en gezien. Ik ga straks de foto's even bekijken. Nog heel veel plezier en misschien zondag/maandag wel de finale wedstrijd kijken met andere nederlanders in de buurt.

    Still have more fun!!!!!

    Kus

  • 07 Juli 2010 - 09:25

    Jacques:


    WOW! Gaaf programma! Leuk om te lezen dat je dit allemaal meemaakt (krijg ik nostalgische kriebels van). Eén ding kan ik echter niet rijmen; Kirsten Bos en 6 uur opstaan????? Yeah, right!

  • 07 Juli 2010 - 14:26

    Eline:

    Hey Kirsten,

    Goed om te horen dat het je allemaal bevalt! Ben benieuwd naar je volgende verhalen.
    Have fun!

  • 08 Juli 2010 - 17:24

    Mariska:

    Kirsten, wat een ontzetende gave foto's heb je al (zo te zien heb je het helemaal naar je zin) Nogmaals ik (wij) vinden het helemaal toppie wat je allemaal doet.
    Veel plezier nog verder.
    meer foto's

    groetjes
    Maris en Maick Esmee en Sjoerd

  • 08 Juli 2010 - 19:55

    Harry:

    Goedenmorgen Kirsten, volgens mijn berekeningen ga je vandaag naar Nieuw Zeeland. Ik wens je een goede reis.

    P.s. in Nederland verkopen ze mierenlokdoosjes

  • 08 Juli 2010 - 20:35

    Youvale:

    Hee:) Gelukkig heb je geen last gehad van de vertraging bij de overstap;).
    En wat ziet het er cool uit op de foto's:D. Helemaal die helikoptervlucht moet een ervaring zijn geweest:O.
    Nou blijf schrijven, is erg leuk om te lezen.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn droomreis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Klaar voor een nieuw reisje

13 Augustus 2010

The last day of all!

13 Augustus 2010

A couple of sick days

08 Augustus 2010

I am back/A killer combi

07 Augustus 2010

Megaupdate deel 4
Kirsten

Actief sinds 11 Okt. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 55108

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 18 Februari 2017

Lang lang weg

06 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Studiereis

12 Juli 2012 - 13 Augustus 2012

Canada/NEW YORK!

04 April 2012 - 07 April 2012

Liftwedstrijd!

05 Augustus 2011 - 14 Augustus 2011

Surfreis

03 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Mijn droomreis

Landen bezocht: